tiistai 1. toukokuuta 2012

Tunnustus


Kiitos Kotvasia-blogin Sannalle. Sain häneltä  The Versatile Blogger Avard- tunnustuksen.Tunnustuksen säännöt ovat seuraavat: 1.Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen 2.Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi 3.Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi 4.Nimeä 15 bloggaajaa 5.Ja kerro heille tunnustuksesta! 



                                        
Tässäpä 7 faktaa minusta:
1.Pidän uimisesta. Olen päättänyt opetella paremman uintitekniikan.

2. Haluaisin osallistua hljaisuuden-retriittiin.

3.Yllätin itseni hankkimalla Lumia-puhelimen: olen niin epätekninen ja
shoppailen melko vähän. Nyt olen täysin ihastunut tuohon vempaimeen :)

4.Keräilen arabian vanhoja astioita ja vanhoja  taskukelloja löytyy muutama. 

Tykkään vanhoista tavaroista. Kiertelen mielelläni kirpputoreja ja antiikkimessuja

5. Olen aikamoinen siivousintoilija. Tykkään, että koti näyttää siistiltä ja tavarat
ovat paikoillaan. Lakanat pitää vaihtaa joka viikko.

6. Minut on koukuttanut Iholla-sarja. Pakko nähdä joka jakso :) 

 7.Tykkään juhlien järjestämisestä. Ihania muistoja on jäänyt mm. lasten ristiäisistä,
rippijuhlista ja tyttären yo-juhlasta.

 Seuraavilta blogeilta odottelen paljastavia faktoja:


 Nyt en ala enempää näitä jakamaan, näyttää jo moni tunnustuksen saaneen :)
Mukavata viikkoa!!

                       



3 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta! Mäkin olen koukuttunut iholla sarjaan. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Täytyypi tarttua haasteeseen kunhan ehdin.. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, otan tunnustuksen vastaan ja koetan vastailla siihen;)

    VastaaPoista