keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Siivoo ja leipoo

Siinäpä sitä-tätä viikkoa. Ihan mielelläni olen kyllä touhunnut, sillä lauantaina vietetään tyttären kihlajaisia <3 Ja yhdessä ollaan juhlia valmisteltu-mukavaa. Kaupoissakin on pitänyt vähän väliä juosta. Juhlat eivät ole isot, vain lähipiiri on kutsuttu. Mutta tykkään, että juhlissa pitää kaiken olla tiptop. Koti siivottu, piha nättinä, kunnolliset tarjottavat ja vaatteet juhlien mukaan. Kun nämä asiat on kohdallaan voin itsekkin nauttia juhlista. Ehkä hieman liikaakin hössötän (ainakin perheen mielestä) mutta tällainen vaan olen. Pihakin on saanut uusia istutuksia mutta laitan niistä kuvia toinen kerta. Tänään on ollut sateinen ja harmaa päivä, ei ole tehnyt mieli ulkona kuvailla. Sen verran kiirus ollut muutenkin, että kuvaaminen on unohtunut. Olen saanut uuden lukijan-kivaa!! Tervetuloa Alexandra! :)

Nämä odottavat vielä pesua. La sitten juhlitaan nuorta paria.

Otettiin lomaa lomasta ja käytiin kylpylässä pulikoimassa..




Hyvää viikon jatkoa-kohta on juhannus ja aika juhlia!

Anne

6 kommenttia:

  1. Tulee varmasti todella kivat juhlat!

    VastaaPoista
  2. Mulla sama tapa, tykkään kans laittaa paikat perusteellisesti kuntoon ja pöydän herkkuja pullolleen. Mies aina ihmettelee, mutta mä tykkään.
    Mukavia juhlia sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Miestä eilen huvitti tämä mun touhuilu, kommentoi asiaa: "voisi luulla, että meillä häitä järjestetään" :D

      Poista
  3. Kyllä se tuollaisiin oikeisiin juhliin kuuluu, että kaikki on tip ja top! Herkut kruunaa kaiken!

    Ihanaa kun teillä on juhlat Juhannuksena.

    Onnea sekä kihlaparille, että vanhemmille. Tovottavasti saatte nauttia ja juhlia lämpöisessä ja aurinkoisessa päivässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! Hrrr..kylmältä näyttää tämäkin päivä:tuulee ja pilveilee. Ei auta:pihahommiin täytyy mennä. Toivotaan aurinkoista juhannusta-myös teille :)

      Poista