torstai 5. heinäkuuta 2012

Kohta se alkaa..

..ja miehellä alkoi jo-nimittäin loma. Odotan lomaa ihan miljoonasti, on niin ihana lähteä reissuun. Mukavaa toki nytkin, kun mies on kotosalla. Ei tarvitse 6veen hoitojuttuja ensi viikolla miettiä..Ja kiva viettää iltoja yhdessä, kuten eilen. Käytiin katsomassa koko perheen näytelmä "saapasjalkakissa" Hiekkasärkkien kesäteatterissa. Siellä on komeat puitteet ja ilta oli lämmin.. Kala-aterialla käytiin esityksen jälkeen. Tänään on oltu koko iltapäivä/ilta pihalla-vihdoin on kesä ja lämpö saapunut!
K piti tästä todella paljon..ehdotti, että mentäisiin myös tänään katsomaan ;)

Ruoanlaittoa nurmikon leikkuun ohessa..

Hmm..aika miehekkäät purtavat :) Oli kyllä hyvää ja salaattiakin syötiin..


Pari kysymystä sinulle: käytkö kesäteatterissa?
mikä on grilliherkkusi? Itse pidän noista horneteista ja broilerista muutenkin.. Ja kasvikset tuo kivaa vaihtelua. Jälkkäriksi grillattu banaani jäden kera-maistuu!

Ihania kesäpäiviä!

2 kommenttia:

  1. Mä olen innostunut halloumin paistosta, tomaattia ja sipulia kun paistaa vielä seuraksi ja laittaa paahtoleivälle niin hyvää on.

    VastaaPoista
  2. Mä käyn satunnaisesti kesäteatterissa. Just eilen naapurin kanssa lenkillä ollessa puhuttiin, että täytyis mennä katsomaan tänä kesänä.

    Mä olen ihastunut BBQ marinoituihin kariniemen kanajuttuihin. En yleensä osta mitään valmiiksi marinoituja, mutta noi oli hyviä...

    Toi saapasjalkakissa oli varmaan tosi hauska!

    Viimepostaukseen liityen, ihanat kengät...

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista