keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Asiaa kiharoista

Huhhuijaa mikä keli..siis hirvee myräkkä. Tuulee ja sataa lunta/räntää vuorotellen. Huomenna näyttäs jatkuvan..ounou. Tänään hain piristystä kampaajalta. Sain uudet kiharat ja sävyn. Viime kesänähän otin giggurat 25v tauon jälkeen =) ..ja voi miten tykkään. Nyt olen ottanut käsittelyn kolme kertaa. Kiharat pysyvät n.4kk. Välillä on hieman latvoja saksittu. Tykkään näiden hiusten helppoudesta. Pesun jälkeen puristelen vain muotovaahtoa..ja annan kuivua.Siinä se. Välillä laitan hiusöljyä, jos ovat liian pörhöiset. Muutama kuva kiehkuroista. Kuvat on huonoja..mutta laitan nyt kuitenkin.



Nyt lähden käymään postissa. Sinne on tullut kaksi mukavaa asiaa:uudet jumppavaatteet ja
Ilari Johanssonin stand up-shown liput.
Moikka ja mukavaa iltaa!

4 kommenttia:

  1. Oi miten luonnollisen ja raikkaan näköiset Anne!

    VastaaPoista
  2. Tulin just lumitöistä, vitsi et oli raskasta lykkiä. Noi on kyl kivat kikkarat, mä vielki haaveilen, mut haaveeksi jää niin on hiukset väreistä kärsiny.

    VastaaPoista
  3. Täällä on myös myräkkää,onneksi ei tarvitse välittää lumitöistä.
    Ihanat kiharat,wau! Yritin ehdottaa kampaajalle vuosi sitten, että kasvatetaan mun hiuksia, että saadaan permis:D
    Mie oisin niin halunnut mutta rakas kampaaja ei "nähnyt" minua kiharapäänä.
    Viimeksi mulla on kiharat olleet jotain 93 vuonna...kai..

    VastaaPoista