tiistai 18. maaliskuuta 2014

Heippa!

Pitää välillä tännekkin jotain laittaa,vaikkei tässä ihmeitä ole kerrottavana.Talvilomaviikko vietettiin mökillä.Uitiin paljon kylpylässä,kun hiihtämään ei päästy.Lunta ei ole meilläkään.

Kuntoilussa olen nyt täysin hurahtanut nettivideopalveluun:shape.fi Sieltä löytyy monipuolinen treenivalikoima kevyestä,raskaaseen.Tykkään shapen helppoudesta:ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään,ei kulu matkoihin aikaa.Ja olen kotona,lasten saatavilla..Kuopuskin on jo kyllä niin iso,että antaa minun rauhassa jumpata.Välillä tulee itsekkin mukaan =) Plussana on edullinen hinta.Täältä pääset shapen sivuille.

Olen myös hieman keventänyt ruokavaliota.Iltaisin maistuu keitot ja salaatit.Perheelle toki valmistan muussit ja soossit.Ei tuo miesväki pelkällä salaatilla jaksa.

Tänään taidan tehdä kahvakuulatreenin ja sen jälkeen maistuu salaatti..Ja sohvalla lököily.

Viikonloppuna ostin näin keväisen kukkakimpun.On vieläkin yhtä kauniina piristämässä arkea.

Mukavia maaliskuun päiviä,nautitaan alkavasta keväästä ja auringosta <3

Anne

2 kommenttia:

  1. Mukavaa loppuviikkoa, taidanpa ottaa sinusta oppia kun mun pitäisi ehdottomasti karistaa muutama kilo ennen heinäkuisia häitämme ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,Susanna! Hih,nehän karisee jo silkasta jännityksestä ja häiden valmistelut kuluttaa kalorit =) Voi että,onnenaikaa<3

      Poista