lauantai 2. toukokuuta 2015

kevätsiivoiluja

Tänään jäi tarttumatta haravaan,kun hoksasin sään suosivan ikkunanpesua.Sopivan pilvinen päivä siihen puuhaan.Isännän toimesta tuli kyllä pihakin siistittyä,ei tosin haravalla.Siitä hän ei halua ymmärtää mitään;) Päivän pihalla pärisi:ruohonleikkuri ja raktorikin..Siistiä tuli.

Minä siis keskityin ikkunoihin ja samalla suursiivosin kaikkien makkarit.Tuli ihanan raikasta ja hyvä mieli kaupan päälle
 
Ikkunanpesuri on huippukätevä!


Asterin taimet ovat jo näin komeita

Mäkelän ruokatouhuissa on palattu normisettiin..hyvää tämäkin

 
Seuraavaksi joogaan,saunon&luen.
 
Mukavaa illan jatkoa
Anne 

5 kommenttia:

  1. Voi, olisipa minullakin jotain uusia lehtiä, tällaisenä sadepäivänä olisivat tarpeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lehtiä on kyllä kiva selailla/lukea,kun aikaa on.Kirja vie kyllä voiton mutta aina välillä on mukava lukea vähän "kevyempää"

      Poista
  2. Minä olen hakenut pihamökistä kaikki viime kesän sisustuslehdet ja lukenut niitä kuin uusia :)) Harkitsen vakavissani tuota ikkunapesuria - minkä merkkinen se sinun on ? Niistä olen niin kuullut kehuja tänä keväänä. Eikö vain olekin kiva fiilis kun saa touhuttua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Anne :) sisustus-,ruoka-ja puutarhalehtiä voi lueskella aina uudestaan..pienen tauon jälkeen =) Pesuri on Kärcher ja aivan loistava keksintö..Ei valuvia vesiä eikä rantuja ikkunoissa.Melko nopsaa käy peseminen ja on hauskempa, kuin perinteisin menetelmin.Akku kestää pitkään,kun sen lataa täyteen.Tämä vekotin on ollut meillä jo useamman vuoden ja aina uuudestaan ihastun siihen ;)

      Poista
  3. voi ihanan touhukas olet taas ollut. Mä olen jättänyt ikkunanpesun tuonnemmaksi ja vedonnut siihen, että kohta tulee siitepölykausi... pesen sitten en jälkeen:)) Mulla on myös Kärcher pesuri, tuosta vähän isompi malli. Suosittelen todellakin! Se on myös hyvä kaakeleiden välien puhditukseen...

    Meidän koko talo kaipaisi kunnon kevätsiivousta, ei vaan aikaa tahdo löytyä millään. Oon ajatellut joskus että jos tekisi yhden huoneen kerrallaan, mutta tuntuu siltä, että ennen kuin on mitään valmista niin saa jo aloittaa alusta...

    Aurinkoisia päivä!

    VastaaPoista