torstai 2. heinäkuuta 2015

Iltapalaa

Juustosarvet ovat nopea ja maukas tarjottava kahvipöytään..tai aamu/iltapalaksi.
Tein sarvet tällä kertaa Kinuskikissan helpolla ohjeella.


Ja taas ois viikonloppu edessä.Kyllä viikot kiitää,varsinkin töissä ollessa.
Viikko vielä ja sitten lomaillaan.


Viikonloppuun olen suunnittelut paljon ohjelmaa..Kuusi eri menoa olisi tiedossa.
Ehkä vähän liikaa?!
Teatteria(2),hyvää musaa,vanhan voiman päivät jaja...
Onneksi kuitenkin vain kaksi on pakollista/luvattua..Ja toinen niistä on uintireissu :)
 Joten nähtäväksi jää,mihin kaikkeen mukavaan ehtii mukaan.


Kesällä on ihan runsauden pula kaikista kivoista tapahtumista.Hankaluuksia valita minne menee ja mitä jättää pois.
Onko sinulla kalenterissa viikonlopuksi menomerkintöjä? :)

Hauskoja kesäpäiviä..ja iltoja!
Anne

8 kommenttia:

  1. Mulla, mulla.... Pääsen risteilylle ;))
    Herkkusarvia, namskis

    VastaaPoista
  2. Lämmin juustosarvi aamupalaksi on loistava alku päivälle!

    VastaaPoista
  3. Näitä olenkin ajoittain tehnyt, mielettömän hyvää herkkua. Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. Ei ole kalenteria kesäksi - ihan parasta niin - ainakin minulle sopii. Ihania nuo sarvet -vyötärö ei tykkää -minä tykkään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ei tarvi kaikkia yksin syödä :) Kelpaa muillekkin..Minun kesäkalenterissa onkin vaan näitä kivoja merkintöjä,eivät ahdista ollenkaan :D Eilinen ilta oli niin hauska,ystävien seuraa ja kesäteatteria..Mukavaa viikonloppua Anne<3

      Poista