lauantai 26. syyskuuta 2015

Jatketaan harjoituksia

Moikka ja terveiset kotoa ;)
Kiva reissata ja ihana palata.Kotiin..perheen luokse ♥
 
Oikein oli antoisa viikko,hyvä kurssi.Asiantuntevaa tietoa ja keskustelua.
Paljon liikuntaa&hyvää,terveellistä ruokaa.
 
Ravitsemusterapeutti piti todella hyvän luennon..Aika tuttua asiaa mutta unohduksissa ollutta.
Jotain uuttakin.
Päätin heti,että ruoka-asioissa tehdään ryhtiliike palattuani.
 
Enemmän kasviksia,hedelmiä,marjoja..
Kalaa kolme kertaa viikossa..
Hyviä rasvoja..
Kuitupitoista leipää jne..
 
 Välillä pitää tietenkin herkutella mutta yritän tehdä sen terveellisemmin.
Viikonlopun ja jälleennäkemisen vuoksi halusin leipoa..
Tällä kertaa laitoin taikinaan kasvisrasvaa enkä voita.
Voi on kyllä leivonnassa ykkönen mutta käytän sitä sitten juhlaleivonnaisiin :)
 
 
Tämän päivän ruokajutskia:
aamiainen


kalaa ja reippaasti kasviksia..hyvä anne! :)
jälkkäri
Iltapalaksi täysjyväleipää,salaattia,hedelmä ja rahkaa.

Salilta tulin hetki sitten..Tein kunnon treenin ja kävin uimahallin saunassa.

 Nyt on hyvä olo&mieli.
Taidan jatkaa tätä rataa..

Rentouttavaa lauantai-iltaa!
Anne
 

10 kommenttia:

  1. Ryhtiliike ei olis pahitteeksi täälläkään :D
    Leppoisaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!Aina välillä pitää tarkistaa näitä juttuja ja yrittää parantaa tatsia:)

      Poista
  2. Huh, ihan tuli hiki vain sun tarmokkudesta lukiessa :D

    Ryhtiliike pitäisi täälläkin tehdä... Laitahan hyviä vinkkejä kehiin.

    Ihanaa lauantal-iltaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläs nyt Tuija,ihan normaalisti täällä mennään :) Mutta tuollaisen "2 viikon terveysloman" jälkeen on täynnä intoa..Hih,vähän oon huono vinkkejä antamaan mutta mielelläni otan niitä vastaan..Varsinkin asiantuntijoita kuuntelen tarkasti.Kaikesta en toki innostu :D Nyt olen niitä vinkkejä saanut niin toteutukseen vaan..Monipuolista liikuntaa ja -ruokaa:)

      Poista
  3. Tuollaiset kurssit innostavat terveellisempään elämään :-)

    VastaaPoista
  4. Ai että, kun on herkullisen näköistä piirakkaa.
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa kaikinpuolin kivalta. Mun olis pakko alkaa taas tekemään omalle lihaskunnolleni jotain. Se jäi, kun jäätynyt olkapää teki 2,5 vuodesta pelkkää kipuhelvettiä (pahoittelut ilmaistusta, mutta vähempi ei riitä) ja nyt kun se on taaksejäänyttä elämää (luojan kiitos), niin onkin jotenkin salin kynnys ehtinyt nousta niin korkeaksi, että en vaan meinaa päästä sen yli. Body Pumppiin koitin ihan tosissani palata, mutta se oli liian raakaa olkapäälle edelleen. En pystynyt jalkakyykyssä edes pitämään painoja niskan takana, kun viilteli olkapäästä. Ei kivaa :(. Kestävyysliikuntaa kyllä harrastan, mutta kun pakosti tätä ikää tulee, niin olis hyvä olla lihaksia niveltensä suojana.

    Täältä tulee tsemppiä ja iloa sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Annukka <3 Olkapää on mullakin joskus kipuillut,joten pieni aavistus siitä riesasta on.Selkä on enempikin ongelmallinen..välillä kipuilee.Nyt tosin ollut pitemmän aikaa suht ok.Ohjaaja otti selkäongelmat huomioon,kun teki kuntosaliohjelman..Ja toisaalta ajattelen niin,että kun se on nyt kunnossa,niin täytyy yrittää vahvistaa selän ja vatsan lihaksia,jotta selkä kestäisi paremmin.Jos salille tahdot,niin kerro ohjaajalle olkapään tilanteesta.Tekee sitten sinulle sopivan ohjelman..Ja jos mahdolista niin aluksi lyhyempi jäsenyys tai kertamaksulla,niin voi kokeilla.

      Niinpä se on,että monipuolista pitäisi liikkumisenkin olla.Löysin liikkumisen ilon joitain vuosia sitten ja tavaksi on jäänyt(5-6krtaa viikossa) Nyt olen myös havahtunut tuohon lihaskunnon tärkeyteen ja otin tavoitteeksi käydä salilla 3xvko.Olen siinä nyt pari kuukautta onnistunut ja toivon,että jatkuu..Se on hyvä tsemppari,kun poika käy naapurikunnassa harkoissa(3xvko)Usein kuljetan urheilijaa treeneihin,niin ehdin sitten siinä odotellessa salille :)..eikä kauppoihin pyöriin tai pullakahville,paitsi joskus ;) Muuten sitten sauvakävelen,uin tai pyöräilen.Joogaan,kun kaipaan rauhallisempaa menoa/venyttelyä :)
      Toivotaan,että sulle löytyy oikea tapa treenamiseen.Iloista syksyn jatkoa :)


      Poista